Support

mail: support@norrecph.dk

CVR: 45108775

FAQ

Hvordan returnerer jeg min ordre?

Du kan returnere din ordre ved at gå ind på returnportals og indtaste din mail og ordrenummer.

Hvis et problem opstår er du velkommen til at kontakte os på support@norrecph.dk

Du kan også læse mere om vores refusionspolitik her.

Hvor lang tid tager levering?

Levering tager som udgangspunkt 1-3 arbejdsdage fra du har modtaget en mail om at ordren er sendt.

Levering foregår med GLS eller Bring, og du kan læse mere om det her.

Er i på sociale medier?

Ja! Og vi deler eksklusivt indhold og giver besked om nye drops!

Du kan finde os på Instagram og Tiktok

Hvordan annullerer jeg en ordre?

Du annullerer en ordre ved at sende en mail til support@norrecph.dk - eller udfylde kontaktformularen her over. Husk at inkludér ordrenummer, som du har fået via mail.

OBS: Ordren kan ikke annulleres hvis bestillingen er afsendt.

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse

Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse skyldes dette enten en fejl i systemet, eller en forkert mail indtastet.

Kontakt venligst support@norrecph.dk for hjælp